Aktuální informace obce
Chirurgická ambulance Tisk Email
Napsal uživatel Adam Lekeš   
Úterý, 19 Září 2017 10:06

MUDr. Pinka oznamuje, že dne 29.9. a 2.10.2017 neordinuje.

 
Inzerát Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Úterý, 15 Srpen 2017 13:39

Příjmeme dělníka do výrobní firmy BRALEP, s.r.o. v Ledčících.

Požadavky: řidičský průkaz sk. B, průkaz VZV, vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, dobrý fyzický stav.

Nástup možný ihned. Bližší informace na telefonním čísle 702 188 586.

 
Nálepky na svoz TKO - II. pololetí 2017 Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Pátek, 09 Červen 2017 09:52

Od 7.6.2017 jsou nálepky v prodeji, vždy v úřední dny.

Nálepky modré        110 l popelnice                        1x za 14 dní         591,- Kč

Nálepky modré        240 l popelnice                        1x za 14 dní         979,- Kč

Nálepky žluté          110 l popelnice                         1x za měsíc          324,- Kč

Nálepky žluté          240 l popelnice                         1x za měsíc          527,- Kč

M. Křepínská, účetní

Odkaz na rozpis, klikni: TKO

Aktualizováno Pátek, 09 Červen 2017 09:54
 
Registr vozidel od 1.6.2017 Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Čtvrtek, 01 Červen 2017 06:50

V souvislosti s novelou zákona č. 56/2001 Sb., která nabývá účinnosti od 1. 6. 2017, nastávají některé podstatné změny.

Rozvolněním místní příslušnosti (povinnosti registrovat vždy podle místa adresy trvalého pobytu nebo sídla firmy) dochází k tomu, že na kterémkoliv úřadě obce s rozšířenou působností bude možné mj. provádět tyto operace:

  • Registrace nového vozidla
  • Registrace dovezeného vozidla
  • Změna provozovatele nebo vlastníka vozidla (tzv. převod vozidla)
  • Schvalování technické způsobilosti vozidel a přestaveb
  • Zápisy změn v registru vozidel (tažné zařízení, změna barvy apod.)
  • Vyřazení vozidla z provozu (uložení registrační značky do depozitu), avšak nahlášení adresy místa umístění vozidla a účel jeho využití (po 12 měsících), nebo opětovné uvedení do provozu pouze na tom úřadě, kde bylo vyřazeno.
  • Zánik vozidla (trvalé vyřazení vozidla z provozu)
  • Rezervace registrační značky na přání (doposud na 3 měsíce, nově až na 6 měsíců) a její přidělení. Žádost lze podat na jakémkoliv úřadě, samotné značky ale budou následně připraveny k vyzvednutí na úřadě, kde byla podána žádost.

Protokol o evidenční kontrole vozidla má nově platnost 30 dní (doposud 14 dní).

Novinkou je také možnost přidělení zvláštní RZ s omezenou platností pro vývoz do jiného státu na silniční vozidlo, které má schválenou technickou způsobilost a není zapsáno v registru silničních vozidel v České republice. Místně příslušným je obecní úřad obce s rozšířenou působností podle místa provozovny prodejce.

Nově se zavádí možnost převodu doposud běžného vozidla zapsaného v registru silničních vozidel do registru historických vozidel (při splnění předepsaných podmínek) a prodlužuje se platnost testování historických vozidel na 24 měsíců.

Pokud při změně vlastníka vozidla neposkytne součinnost starý nebo nový vlastník vozidla pro společné podání žádosti o zápis změny vlastníka vozidla v registru silničních vozidel, provede registrační místo zápis změny v registru na základě žádosti jednoho z nich za podmínky doložení převodu vlastnického práva. Úřad nespolupracujícímu vlastníkovi sdělí, že tato žádost byla podána.

Aby bylo možné k takové změně i bez nespolupracujícího ať již dosavadního či nového vlastníka vozidla přistoupit, musí být splněny následující podmínky:

  • při podání žádosti musí být spolehlivě doloženo, že došlo ke změně vlastnických práv k předmětnému vozidlu
  • musí být předložen protokol o evidenční kontrole, od 1. 6. 2017 ne starší 30 dnů ke dni podání žádosti
  • musí být předložena platná zelená karta pojištění
  • musí být uhrazen správní poplatek a jde-li o vozidlo, které podléhá i poplatku na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků („ekopoplatek“), pak musí být zaplacen i ten

Teprve jsou-li splněny tyto podmínky, existuje reálná možnost, že řízení skončí provedením změny vlastníka vozidla v registru silničních vozidel. V opačném případě bude řízení zastaveno a v registru silničních vozidel bude i nadále zapsán dosavadní vlastník a provozovatel.

Aktualizováno Čtvrtek, 01 Červen 2017 06:58
 
Vývoz popelnic - TKO Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Čtvrtek, 25 Květen 2017 12:42

Informace pro občany:

Odvoz popelnic s komunálním odpadem ve svozové dny probíhá od 06.00 hodin.

Aktualizováno Čtvrtek, 01 Červen 2017 09:42
 
Nabídka Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Úterý, 09 Květen 2017 12:57

Zveřejnění nabídky práce na pozici skladník do Distribučního centra Tesco Postřižín.

Náborový leták alt

V případě potřeby mne neváhejte kontaktovat.

Kuchtová Veronika

Tréninkový specialista

…………………………………………….  

Tesco Stores CR a. s.

Central warehouse Postrizin

Prumyslova 500˜  250 70  Postrizin

Tel.: +420  315 668 122

Mobil: +420 727 827 168

Email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

www.itesco.cz ˜ www.itesco.sk

                 

 
Inzerát Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Pondělí, 24 Duben 2017 08:25

Volná pracovní místa - informace, nabídka práce.

ODKAZ Danzer_Bohemia_volna_pracovni_mista


Aktualizováno Pondělí, 24 Duben 2017 12:29
 
Kotlíková dotace - 2. výzva Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Středa, 22 Březen 2017 07:36

Odkaz

2-vyzva-usteckeho-kraje-kotlikova-dotace-http-www-kr-ustecky-cz-kotlikovedotace

 
PID - Informační speciál Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Středa, 08 Březen 2017 13:52

Speciální vydání Informačního zpravodaje PID, ve kterém se dozvíte veškeré aktuální informace o rozšíření Pražské integrované dopravy v březnu a dubnu 2017:

- Rozšíření integrace na železnici v březnu a dubnu 2017
- Integrace Nymburska od 26. 3. 2017
- Integrace Neveklovska a Netvořicka od 1. 4. 2017
- Integrace Sedlčanska a Novoknínska od 1. 4. 2017

Odkaz Info_PID_2017-05_special

 
Zpravodaj PID 5/2017 Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Čtvrtek, 02 Březen 2017 08:21

Další vydání Informačního zpravodaje PID, ve kterém se dočtete následující novinky.

  • -          Trvalé změny PID od 5. 3. 2017
  • -          Rozšíření integrace na železnici v březnu a dubnu 2017
  • -          Nová nostalgická linka 23 a další změny tramvají od 25. 3. 2017
  • -          Autobusový den PID v Letňanech 8. 4. 2017

Odkaz: Info_PID_2017-05

 
Veřejná zakázka - výzva Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Pondělí, 20 Únor 2017 13:25

"Horní Beřkovice, odbahnění rybníka" dodávky - zveřejněno na úřední desce v sekci VÝZVY 

ODKAZ 1_Výzva

Aktualizováno Pondělí, 20 Únor 2017 13:28
 
EKO-KOM Tisk Email
Napsal uživatel Adam Lekeš   
Středa, 01 Únor 2017 15:37

EKO-KOM pro obec zajišťuje:

  • finančně podporuje stávající systémy tříděného odpadu
  • podílí se na vytváření a zkvalitnění odbytových možností využitelných složek KO
  • poskytuje konzultační služby obcím zapojeným do systému EKO-KOM
  • pomáhá obcím při přípravě a realizaci propagačních programů zaměřených na informování veřejnosti a podporu účasti občanů na sběrových a třídících systémech
  • pořádá bezplatně semináře pro školy s tématikou nakládání s odpady a obaly
  • napomáhá vytvářet integrované systémy nakládání s komunálním odpadem

 
Při všech těchto aktivitách však nezasahuje do způsobu nakládání s KO v obci, tj., ani do systému tříděného odpadu.

alt

Aktualizováno Úterý, 23 Květen 2017 06:48
 
Informace k nové službě pro poplatníky daně z nemovitých věcí Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Čtvrtek, 05 Leden 2017 08:41

Finanční správa zavádí pro poplatníky novou službu spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail namísto složenky. Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail kompletní informaci s údaji pro placení daně. Tato informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací. Zájemce o tuto službu odevzdá nejpozději do 15. března 2017 svému správci daně Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem.

Přílohy (3), pro dostupnost informací a tiskopis - Žádost  ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem.

ODKAZY *1 TZ zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí mailem *2 Základní informace k nové službě *3 Letak nova sluzba FS  *Žádost ve věci zasílání údajů ro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

Aktualizováno Čtvrtek, 05 Leden 2017 10:28
 
Oprava studny v ulici Dolení Tisk Email
Napsal uživatel Hana Svádová   
Čtvrtek, 10 Listopad 2016 11:16

Svépomocí provedená oprava studny občany ulice Dolení a Kozí.

alt

Aktualizováno Čtvrtek, 10 Listopad 2016 11:18
 
Hlášení zpráv veřejným rozhlasem Tisk Email

Telefonní číslo pro poslech posledního vysílání veřejného rozhlasu:

 

 

  702 054 591

 

 

Nebo ke stažení v levém menu - ROZHLAS

 

 
TELEFONNÍ ČÍSLO Tisk Email

Kancelář obecního úřadu má od 18.3.2011 nové telefonní číslo, fax:

         416 813 230

 

 
Tisk Email

alt

Do naší obce byl pořízen nový zametací stroj z programu snížení imisí v obci. Projekt se uskutečnil za pomoci OPŽP (Operační Program Životní Prostředí) částkou 122.550.- Kč, FS (Fondu Soudržnosti) částkou 2.083.350.- Kč a spoluúčastí obce 444.100.- Kč. Celkové náklady činily 2.650.000.- Kč.

alt

 
Tisk Email

alt

Nový územní plán obce Horní Beřkovice je financován z dotace IOP ve výši 312.000,- Kč a spoluúčastí obce ve výši 60.000,- Kč.

Projekt č. cz. 1.06/5.3.00/08.07407 ÚP Horní Beřkovice

Integrovaný operační program (IOP) je zaměřený na řešení společných regionálních problémů v oblastech infrastruktury pro veřejnou správu,

veřejné služby a územní rozvoj: rozvoj informačních technologií ve veřejné správě, zlepšování infrastruktury pro oblast sociálních služeb,

veřejného zdraví, služeb zaměstnanosti a služeb v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik, podporu cestovního ruchu, kulturního dědictví,

zlepšování prostředí na sídlištích a rozvoj systémů tvorby územních politik.

Bližší informace na tomto odkazu.

 

 

 
Webové stránky obce Tisk Email

Vítáme Vás na oficiálních stránkách obce Horní Beřkovice! Doufáme, že zde naleznete všechny potřebné informace. Máte-li jakýkoliv dotaz, připomínku či podnět ke zlepšení, neváhejte nás kontaktovat zde.

 

Úřední deska - nové dokumenty

Vyvěšeno:
23.8.2017
Kategorie:

Vyvěšeno:
17.8.2017
Kategorie:
Oznámení

Vyvěšeno:
17.8.2017
Kategorie:
Oznámení

Vyvěšeno:
12.7.2017
Kategorie:
Rozpočet

Vyvěšeno:
18.6.2017
Kategorie:
Usnesení zastupitelstva obce

Informace o úřadu

Pracovní doba

Pondělí: 7.00 - 17.00 (úřední den)
Úterý: 7.00 - 15.30  
Středa: 7.00 - 17.00 (úřední den)
Čtvrtek: 7.00 - 15.30  
Pátek: 7.00 - 12.00  

Polední přestávka

12.30 - 13.00


Adresa:

Obec Horní Beřkovice

Podřipská 13, 411 85, Horní Beřkovice 

Telefon: 416 813 230

starosta@obechorniberkovice.cz
kancelar.uradu@obechorniberkovice.cz
uctarna@obechorniberkovice.cz
matrika@obechorniberkovice.cz


Bankovní spojení:

KB Roudnice n. L.

7424471/0100


Datová schránka
:
ur6brrf


Více kontaktů ZDE

Anketa

Chcete zde více informací?